wtorek, 9 marca 2010

Urodziny


Tak bym chciała, tak bym chciała,

żeby były urodzinki!

U chłopczyka czy dziewczynki,

u kucyka czy sardynki -

wszystko jedno, wszystko jedno,

byle były urodzinki!


Powtarzając sobie wierszyk Danuty Wawiłow, oddałam się internetowym wędrówkom w poszukiwaniu urodzin idealnych. Oto co znalazłam :)



Więcej zdjęć i wskazówki jak dochodzi się do TAKIEGO efektu na blogu mamy czarodziejki.

Następnie królowa przyjęć Amy Atlas dla swojego synka - lotnika:





To jest tort !!!

A to dinozaurowe przyjęcie na drugie urodziny synka autorstwa mamy z Australii


A tu jakże praktycznie;) - papier do pakowania z tego bloga :




I na koniec trochę słodyczy z francuskiej cukierni "Chez bogato" (bogato? ależ skąd!)





A jak zjemy wszystkie kremy.

Czekoladę i rodzynki,

upominki rozwiniemy,

upaćkamy się jak świnki,

to z radości podskoczymy

i powiemy do rodzinki:

"Niech żyjecie, niech żyjemy

i niech żyją urodzinki! "

Pozdrawiamy !!!

P.S. Bardzo lubię wiersze Danuty Wawiłow. Pamiętam je z czasów kiedy byłam małą dziewczynką. Teraz moje dzieci słuchają opowieści o rupakach, kałużystach i siostrze - królewnie dzięki pięknie wydanemu CD , z mistrzowskim udziałem Edyty Jungowskiej, Jerzego i Macieja Sthurów. Polecam:
 " BUKA "Akademia Rozwoju Wyobraźni.
PS. Dekoracje, cuda, piękne torty ale i tak liczy się dobra zabawa i przyjaźnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Cię zainteresowac

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...