piątek, 5 listopada 2010

Gałąź

Spacer po jesiennym  i słonecznym (chlip, chlip jeszcze niedawno) parku natchnął nas i zachęcił do poszukiwań. Gałąź jako element dekoracyjny w pokoju dziecka.  Poniżej znajdziecie Państwo wyszperane, najciekawsze przykłady zastosowań tego surowca (materiału), jakże dostępnego o tej porze roku ;)

Zaczynamy romantycznie:

Zdjęcie z dysku, kompletnie nie wiem kto jest autorem

To  już było, ale nam się nieustająco podoba.

Znalezione dawno temu  u Emmy

Jako duży wieszak:

Zdjęcie zaczerpnięte z tego bloga

Lub wieszaczki:

Do nabycia tutaj

A jeśli nie znajdziecie odpowiedniej gałęzi w lesie, możecie  uszyć ją z materiału. I też fajnie wygląda:



Aby do wiosny !!!
Pozdrawiają gorąco Żyrafy.

6 komentarzy:

  1. Zdjęcie pierwsze znam i jestem zakochana w całej aranżacji. Piękna jest!
    Ciekawe te tkaninowe gałązki. Niezła inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne, bardzo mi sie podoba nad lozkiem. Ja mam tylko namalowana, ale wersje przestrzenna na pewno zgapie. Niedawno chcialam ocalic swieze pienki na stolki, ale byly to chore drzewa, wiec nic z tego nie wyszlo. A te uszyte tez sa super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne jest to jak łatwo i pożytecznie można wykorzystać gałąź, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super - wszystkie pomysły na wykorzystanie gałęzi mi się podobają

    a propos, około 17 lat temu, gdy byłam na studiach, mieszkałam u pewnych Państwa z ich córką młodszą ode mnie o dwa lata i razem pewnego razu przytachałyśmy dwie duże gałęzie, które zawiesiłyśmy w swoich pokojach - to było super!

    zapomniałam o tym, że można coś fajnego zaaranżować w pokoju malucha, Ty mi o tym przypomniałaś :)

    pozdrowienia,
    zapraszam na swojego bloga w odwiedziny
    Kasia
    www.behappy-vinti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog !! :D
    podoba mi się ! lubię go ; )


    dodaj do obserwowanych i napisz komentarz jeśli chcesz ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękujemy za miłe komentarze i zaproszenia! Też lubimy ten ekologiczny trend.
    Jak na razie w naszych domach gałązki i patyki są masowo przynoszone ze spacerów i występują wyłącznie w charakterze broni białej;) Pozdrawiamy serdecznie
    Marta i Paulina

    OdpowiedzUsuń

Może Cię zainteresowac

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...